De ce?
A ajunge la sufletul copiilor cu activitățile de învățare derulate în școală este o adevărată provocare!
Cum?
Exploratorii 22 au intrat în povestea proiectului 3D_Honey ca niște adevărați cercetători…
De ce? Membrii cercetași sunt copii și tineri iubitori ai naturii, motivați să protejeze fauna și flora – natura fiind mediul unde ne desfășurăm preponderent activitățile. Tocmai de aceea au fost binevenite activitățile care le-au stimulat dezvoltarea abilităților practice în beneficiul micilor necuvântătoare.
Cum? Practic, ei au acumulat noțiuni științifice din domeniul ornitologiei, au observat cu binocluri profesioniste păsările din mediul urban local, au confecționat hrănitori din diverse materiale alternative lemnului (apoi le-au amplasat în Grădina Botanică din Galați și le-au aprovizionat cu hrană).
De ce?
Dorința elevilor de a învăța să proiecteze și să imprime obiecte 3D.
Cum?
Clubul deschis le oferă copiilor uneltele pe care ei singuri le pot explora plecând de la construirea de puzzle-uri 3D și continuată de obținerea unui rezultat fizic prin imprimarea obiectului media folosind imprimanta 3D.
De ce?
Noile provocări ale societății pun foarte mare accent pe tehnologii avansate iar elevii, trebuie îndrumați si ajutați sa îmbrățișeze si sa înțeleagă într-un mod plăcut tehnicile de programare si construire a sistemelor automatizate si robotizate.
Cum?
Activitățile de învățare, proiectare și execuție a jucăriilor au avut loc permanent încă de la începutul proiectului atât in mediul offline…
De ce?
Proiectul a plecat de la constatarea că în prezent copiii aleg ce să învețe, refuză să asimileze cunoștințe dacă nu înțeleg întâi ce pot face cu ele în viața de zi cu zi…
Cum?
Pe parcursul proiectului elevii au fost puși în situația de a construi dispozitive legate de fenomene și noțiuni științifice pentru care și-au dat seama că au nevoie de anumite cunoștințe, abilități, competențe…
De ce?
Iubim copii, trăim printre ei, crestem cu ei, prin tot ceea ce facem ne dorim sa le hranim setea innascuta de cunoaștere și încercam sa îi ajutam sa creasca dezvoltand abilitatile necesare în viața.
Cum?
Am început proiectul cu 7 ateliere științifice, prin care am adus concepte complexe la nivelul de înțelegere al copiilor de 6-8 ani: circuitul apei in natura…
De ce?
Folosind tehnologia într-un mod echilibrat, copiii pot să înveţe mai repede şi adaptat în funcție de particularitățile pe care le au.
Cum?
Cuvântul de ordine în implementarea acestui proiect este interdisciplinaritate.
De ce?
Fiecare dintre noi a resimțit în perioada școlii, în timpul deseori plictisitoarelor ore de fizică, necesitatea de a evada din hățișul teoremelor și principiilor extrem de pretențioase și „îmbibate” cu matematică.
Cum?
Recunoaşterea componentelor setului Lego Educational EV3. Măsurarea și calcularea dimensiunilor corespunzătoare zonelor cartierului. Proiectarea unor elemente de construcție pentru clădiri…
De ce?
Este foarte necesară dezvoltarea creativității elevilor care vor forma societatea de maine și acest lucru considerăm că se poate face prin trecerea cadrului didactic din postura de profesor pe locul de facilitator…
Cum?
Elevii învață cel mai bine de la colegii lor, fie și mai mari, din acest motiv am ales colaborarea cu elevii de liceu…
De ce?
Lipsa experimentelor la clasă îndepărtează elevii de științe. Geometria este greu de învățat dacă nu ai materialele care să ajute înțelegerea.
Cum?
Învățarea prin descoperire este baza acestui proiect. Prin activitățile desfășurate in cadrul proiectului, copiii descoperă prin joc noțiuni elementare de științe (electricitate, magnetism, amestecuri, altoirea plantelor ș.a.)